Tgh boring2 kat rumah, ajak la budak2 Een, Kerel, Andy keluar. Yang lain2 semua ada hal. Tujuan asal ke Empire tapi bosan and x tau nak makan apa, so we headed to Sunway Pyramid instead. Kebetulan ada sambutan Earth Hour 2011, kitorang pun decide nak stay and support the Earth Hour celebration. Nice. They give away candles for us to lit. After countdown, at 8.30pm they switched off the lights around Pyramid.
Now ada siapa ntah shuffle2 atas pentas.
And bumped into Kak Yan @bugbitesandco here! Semalam sama2 check in kat Pavillion. Ada jodoh betul. Hehe.
26 Mac 2011
Celebrating Earth Hour @ Sunway Pyramid
15 Mac 2011
The IMU Registrar's last day
Today is the IMU Registrar's last day of working here after 18 years she had been with IMU. She's one of the youngest and coolest registrar i've ever met. Been admiring her since the day i first met her. We had the farewell party + her birthday party last week, where we the Chancellery ladies perform dikir barat.
Anyway that's the card i made for her, from the Chancellery while the chocolate is home-made by her. She gives us one box each.
All the best, Puan Noraidah. We'll miss you!
09 Mac 2011
One of my favourite photos with Nurin
Kalau duduk2, tengok2 gambar dalam handphone ni, sampai kat satu gambar ni mesti tiba tiba nak tersenyum sorang2. Gambar dengan si buah hati pengarang jantung, Nurin Adrianna masa kenduri tahlil atuk saudara dalam sebulan dua yang lepas. Masa tu Nurin dah boring sangat, dan dah mengantuk. Pastu mula lah carik tempat2 strategik nak baring sbb takde bantal. Last2 makcik dia yang comel ni. :p
Suka tengok gambar ni.. Xtau kenapa.. :)
19 Februari 2011
Jejalan Melaka bersama rombongan #knizamkawen
Buat pertama kalinya berjalan2 kat tengah2 bandar Melaka dgn memakai baju kurung. Terasa pelik jugak ni. Tadi ingat nak pusing2 dlm Dataran Pahlawan je, x bajet nak tukar baju. Sekali dorang nak jejalan kat luar pulak. So daripada beberapa kereta yg ikut konvoi tadi, ni la ahli rombongan yg tinggal berjalan2 di tengah bandar Melaka.
Konvoi ke Melaka untuk #knizamkawen
Kat Jasin, Melaka untuk perkahwinan live blogger tegar, @knizam94. Dari KL kitorang 3 kereta, tambah lagi 5 kereta tunggu kat r&r ayer keroh.
Tahniah knizam and wife!
Yg ada kat sini skrg, @sickchild72 @ayongqiela @fzren @khairilafzal @amanfirdaus @roslan_nazri @andyhowtt @piratz @azmanishak @cuak_team @azri83 @icednyior @mrkaymy @holocoustine @shamhardy @tekong @n3thead @noktahhitam @loqoe lg dah tak terkire. Huhu