02 September 2011

#dearfuturehusband


Aku mencintaimu 
(Karya Ayatul Husna - Ketika Cinta Bertasbih)


Aku mencintaimu kerna kau seumpama bintang
Meski jauh kau tetap terlihat
Meski kekadang hilang
Kau tetap bercahaya
Jauh di lubuk jiwa

Aku mencintaimu kerna kau seperti nian
Yang menyala-nyala di dalam dada
Menghangatkan jiwa
Terus hidup dalam segala rasa

Aku mencintaimu kerna aku harus mencintaimu
Rukuk dan sujudmu membuatku mencintaimu
Ya...aku mencintaimu
Kau dengarkan itu?
Aku mencintaimu kerna rukuk dan sujudmu pada TuhanMu

Aku mencintaimu kerna kita satu jiwa yang padu


Sweet kan.. puisi karya Ayatul Husna dihafal dan dibaca oleh lelaki yang dicintainya, Ustaz Ilyas sendiri.. :')


p/s: if you're not on twitter, you might not understand why i use the hashtag #dearfuturehusband. hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

09 10