16 Mei 2008

Update sudah!

ada orang suruh saya update. xtau nak update ape pun. so, dpt disimpulkan...

1) dah start keje RA tp macam x start je sbb belum dapat kerja yang betul2. just buat tu ni tu ni jer.

2) saya balik rumah lagi hari ni. sbb isnin cuti wesak. huhu.. baru seminggu sudah mahu pulang lagi. hebat kan?

3) saya telah berjaya mengajar orang yang sibuk suruh update blog itu webcam. semalam kami ber-webcam bertiga bersama seorang lagi cousin.

4) gossip girl e16 dan e17 juga sudah ada. sudah tengok.

5) Hari ini GG e18 is out!! tapi saya mahu balik so x bley nak download. aahhh! tidaaakkkk..!!!

6) separuh akhir piala thomas sedang berlangsung. mari menyokong Malaysia!!!!! Malaysia dah kalah ngn China....

3 ulasan:

  1. wuakakakaka...
    kau ingat blog kau je ada???
    nak sorok muka konon...
    kat blog aku, muka kau ada...

    BalasPadam
  2. myGOD,u pon giler gossip girl gak????eiiii..i loike blair,but thet said in d;end her life fuct-ed up..yooooOOOooo...sdeynye!

    BalasPadam
  3. update jgn x update..

    sedih tgk Malaysia kalah ngan China tue..patot leh menang aper..

    BalasPadam

09 10