07 Februari 2024

CNY dinner buffet di Amaya Food Gallery, Amari SPICE Penang

Jom sambut Tahun Baru Cina dengan santapan lazat di Amaya Food Gallery, Amari SPICE Penang dari 9 hingga 12 Februari 2024!

Pada Malam Tahun Baru Cina nanti, 9 Februari 2024, anda boleh menikmati Reunion Dinner dan diikuti dengan dinner buffet sepanjang 10 hingga 12 Februari. Wah, memang seronok habis!

Chinese New Year Dinner Buffet di Amaya Food Gallery, Amari SPICE Penang ni akan menghidangkan pelbagai hidangan kulinari yang memikat selera di sini. Ada hidangan makanan laut yang segar, gabungan hidangan antarabangsa yang menarik, dan juga khazanah masakan tempatan. Jangan lupa juga untuk cuba Yee Sang DIY bar! Menarik, kan?


















Sambil menikmati hidangan buffet, anda juga akan dihiburkan dengan instrumen dan muzik tradisional Cina secara langsung, dan juga dengan himpunan lagu-lagu Tahun Baru dan lagu-lagu popular. Memang  sangat meriah!

Dan jangan lupa juga untuk sertai perayaan Tahun Baru Cina pada hari ketujuh Tahun Baru Cina pada 16 Februari 2024, jam 12 tengahari, di lobi hotel. Korang akan dapat menyaksikan tarian naga, tarian singa, dan acara 'Lou Hei' Yee Sang. 

Jadi, jangan lepaskan peluang untuk merasa pengalaman makan yang unik dan menyeronokkan di Amaya Food Gallery, Amari SPICE Penang. Jom ramai-ramai sambut Tahun Baru Cina dengan penuh keceriaan!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

09 10