1 Apr 2010

Cantik kan...



[Live blogged by juLia d buBbles at 1 Apr '10, 1.35am MYT PST]

Sepanjang perjalanan masuk dr pagar kampus ke blok,tersenyum je tgk bunga2 yg tgh berkembang kat pokok2 dlm kampus. Suka! Cantik sgt.. Masa seblum blk KL mggu lepas dah mula berbunga,tapi x selebat mcm ni.

Tetiba rasa mcm pokok2 bunga ni menyambut kepulangan kat kampus pulak :p

P/s: waktu2 mcm ni kene elak park kereta kat bwh pokok klau xnak kereta jd mcm kereta berhias untuk Pesta Flora. Hehe~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

09 10