10 Mac 2010

Kenapa saya rasa girlfriend saya sangat mengada-ngada?

 

Sebab pertama… sebab dia pergi Singapura untuk menonton konsert Paramore. di ulangi, Paramore ok! ok dia dah ajak tapi sebab saya baru pulang dari bercuti kesana so agak tak ada bajet nak pergi lagi sekali dan ke konsert tu. Tapi tak kira. Still mengada jugak.

Kedua… dah la dia dah pergi, saya dah cemburu dan sebagainya.. boleh tak pulak dia menghantar khidmat pesanan ringkas (hebat gila tau nama penuh dlm BM :p ) a.k.a SMS menyatakan… Going in stadium weehoo! pada malam kejadian, so saya menjerit-jerit kebengangan kecemburuan ketensionan di dalam bilik.

Paling tak boleh belah punya mengada.. dalam banyak gambar-gambar yang di ambil di Singapura, boleh tak die nak tunjuk satu gambar ni dulu,sanggup photo-sharing di YM, sebelum upload gambar-gambar lain di Facebook. Nak tau x gambar apa? Ni la gambar yang dimaksudkan………

…..

….

..

.

IMG_1459Curik boyfriend I wehh!

 

Semata-mata nak tunjuk gambar ini. –_-“ Nasib baik bukan dgn RobPatt betul2.

Kan dah kata. Girlfriend saya memang mengada sangat la!!!

*mode merajuk x habis lagi* B, baik u pujuk I, blanje I AlRawsha ke…that white heels i’ve been eyeing kat Nichi ke…some bangles from Diva ke.. lalala~

OMG!!! I baru sedar. Sunshineeee!! I still owe you dinner for THIS!! Ok. Ok. Next time I’m home eh. heeee~ Love u sayangnessss *bodek balik* ;p

 

~edited~

Oh dear family friends blogger twitters strangers,

please do check THIS (click here) and vote HERE for girlfriend!!

Much appreciated!! Thankssss!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

09 10